Otel Tanıtım Filmi

Herkes tatilini geçireceği yeri önden görmek ister. Oteliniz için tanıtım filmi çektirerek, fotoğrafların ötesine geçin. Otel tanıtım filmi, potansiyel müşterilerin ilgisini çekerken, tesisinizi yaşamalarını sağlar.

Neden Otel Tanıtım Filmi?

İnsanlar konaklayacakları yerleri ve konaklayacakları tesisi gitmeden önce aramak araştırmak ister, özellikle de tatil geçirilecek yerin, veya konaklamak istenen tesisisin, albenisini ve imkanlarını etkili sunan bir tanıtım filmi, tesis işletmesinin gücüne güç katacak ve tercih edilme sebebi olacaktır. Her konaklama işletmesinin web sayfasında, sosyal medya hesaplarında ve belki de kendi iç mekan ekranlarında günümüz dünyasında tanıtım filmi olması şarttır.

Marka Hikayesi

insanların kullandığı ürünlerin keşfine dair ipuçları içermektedir. Markalar varoluş yapılarını, nasıl kurulduklarını öykülerle herkese anlatmaktadır. İyi bir hikaye, markanın vizyonunu, misyonunu değerlerini, en doğru şekilde ortaya koymaktadır. Güçlü bir hikaye, insanların markanın taşıdığı değerleri algılamalarını ve aynı zamanda insanların o markayı satın almaya doğru yönelmelerini sağlamaktadır. Hikaye eğer etkileyici olursa çalışanlarının, ürün ihtiyacı olan kişilerin ve satıcıların marka ile aralarında bağ kurmasında köprü görevi görür.

Neden Marka Hikayesi?

Biliyorsunuz ki tabelalarda sıkça karşılaştığımız bir şey var 1950, 1970 gibi yılından beri. Madem ki bu markanın bir tarihi süreçte geçirdiği bir hikaye var, işte bu bir sinema filmi gibi, izleyici ile buluşmalı. Tabelada yazan eskilik algısı güven ve ustalık saygısı katarken, marka hikayesinin değeri paha biçilemez.

Tanıtım Filmleri

Herşeyin dijitale taşındığı günümüzde, marka veya kurumların, tanıtım filminin dijital ortamda olması, büyük fayda sağlayacaktır. Bugün bir marka için logo olmaz ise olmaz ise, web sayfası olmazsa olmaz ise, tanıtım filmi de aynı şekilde. Sizi takip edenler, müşterileriniz ya da yeni müşterileriniz burası nedir, kimdir, neler yapar şeklinde soruların cevabını en doğru ve güvenilir dilde tanıtım filminde bulurlar. Klasik web sayfalarındaki yıllarca kullandığımız, “ Hakkımızda “ yazısının videoda canlanmış halidir.

Neden Tanıtım Filmi?

Kurumsal kimliğin yansıması diyebileceğimiz tanıtım filmleri, gerek bilinirliği arttırırken, gerekse de prestij kaynağı olmaktadır. İnsanların tepkime gösterirken, önce web sayfasına girerler, sonra web sayfasındaki tanıtım filmini izlerler, izledikleri tanıtım filmine göre de bir algıya kapılırlar. Buna göre de hareket ederler.

Etkinlik Organizasyon Çekimi?

Düzenlenen, organizasyon, lansman, açılış töreni, toplantı, davet, resepsiyon gibi etkinliklerde, profesyonel fotoğraf çekimleri ve video çekimleri sonra bu çalışmaların organizasyon sahiplerine filmleştirilerek veya fotoğrafların basılı şekilde teslim edilmesi.

Neden Etkinlik Organizasyon Çekimi?

Bazı günlerin veya organizasyonları ölümsüzleştirmek isteriz, ya da bunu da yaptık, şu gün şu tarihte toplu açılışımız vardı. Gibi atılan adımlara güç katmak için medyadan faydalanmak gerekir.

Ürün Tanıtım Filmi Doğrudan Satış Filmi

Ürün Tanıtım Filmi – Doğrudan Satış Filmi Firmaların ve şirketlerin ürettiği ürünlerin, çalışma fonksiyonlarını, kalitesini detaylı olarak gösterebileceği, ürünlerini gözle görülür şekilde sergileyebileceği; dijital medyada, tv de yayınlayarak doğrudan satış elde edebilecekleri videolara doğrudan satış ürün filmi denir. Filmin merkezinde pazarlama ve pazarlanacak ürün vardır. Hızlı satışa yöneliktir. Müşterileriniz sizin ürünlerinizi neden tercih etmeliler? Ürünlerinizi öne çıkaran unsurlar nelerdir? Muadillerinden sizin ürünlerinizi ayıran özellikler nelerdir? Ürünleriniz hangi testlerden geçmiştir? gibi soruların cevapları işte bu ürün tanıtım videolarında yer almaktadır.

Neden Ürün Tanıtım ve Doğrudan Satış Filmi?

Doğrudan Satış Filmi Müşterilerinize bir ürün pazarlamak istiyorsanız ve bunu en hızlı şekilde yapmak istiyorsanız. Bunu en başarılı şekilde doğrudan satış ile olur. Doğrudan satış, ürün tanıtım filmleri markadan bahsetmeden hızlıca ürünün özelliklerinden bahseder. İzleyiciyi telefon gibi istenen iletişim yöntemi ile izler izlemez hadi arayıp satın alayım dedirtir.

Tv Reklam Filmi

Televizyondan birçok şey öğreniyoruz. Zamanımızın çoğunu onu izleyerek geçiriyoruz ve insanlar bu akıllı makineden oldukça fazla etkileniyorlar. Bunun farkında olan yayıncılar, insanların zihinlerinde iz bırakabilmek için TV reklamları yayınlıyorlar. Böylece, geniş kitlelere iletmek istediklerini kolayca iletiyorlar ve hedefe daha hızlı ulaşabiliyorlar. Televizyon reklam filmi çekimi belli bir uzmanlık alanı gerektirir ve profesyonel olmayan çalışmalar markalaşma sürecini olumsuz yönde etkileyebilir. Bu sebeple “İyi bir reklam filmi nasıl olur?” sorusuna doğru yanıtlar aramak ve teknolojinin tüm nimetlerinden yararlanmak, hitap edilen kitleyi iyi tanımak ve reklam filminde bunları hesaba katmak, sizi rakiplerinizden bir adım ileri taşır.

Neden TV Reklam Filmi?

İnternetin hayatımıza girmediği günlerden beri prestij kaynağı olan tv reklamları her zaman kıymetlidir. Markaya değer katar, bilinirlik kazandırır, satışını arttırır.

Eğitim ve Uzman Videoları

Belki de uzaktan eğitim yıllardır uygulanan bir yöntem ama, bugünlerde bilindik hale geldi. Personel yoğunluğu olan işletmeler, yavaş yavaş, tüm iç eğitim çalışmalarını uzaktan yapmaya başladı. İzleyiciyi sıkmayan ve sürükleyici eğitim videoları hazırlamak, uzmanlık istiyor. Kamera karşısına geçip konuşmak olduğu düşünülen uzaktan eğitim sistemi, eğer gerçekten hakkı verilsin isteniyorsa, ve izleyiciye bilgi katsın isteniyorsa bilir kişi tarafından hazırlanmalı. Konuya ve kitleye özel çekilen, kurallara uygun şekilde kurgulanmış eğitim videoları ile aktarılmak istenen mesaj alıcıya, alıcıyı sıkmadan, daha anlaşılır ve daha net şekilde verilebilir. Animasyon destekli hazırlanan, interaktif eğitim videoları dikkat çekiyor ve beğeni topluyor. İşinin uzmanı olarak bilgi vermek istiyorsanız, bu noktada da işinize insanların saygı duymasını ancak uzman videolarıyla sağlayabilirsiniz.

Neden Eğitim ve Uzman Videoları?

Personel sayısı fazla olan işletmeler, kurumlar için yıllık eğitim planlamasının en doğru aktarım yolu. Kurumsallaşmada eğitim olmazsa olmaz. Yeni bir yönetmelik veya tavır değişikliğini en hızlı şekilde anlatım yoludur. Eğitsel uzman videoları satışa da yansır, ikna edici algı oluşturur.

Sosyal Medya Kanal İçeriği – Video Sosyal Medya

Video Sosyal Medya – Sosyal Medya Kanalları İçeriği Markaların, kurumların, sosyal medya hesapları markaya özel sosyal medya stratejisi doğrultusunda yönetilmeli, mecra dinamiklerine uygun bir şekilde projelendirilmeli. Video sosyal medya bu dönemde iletişimin en güçlü kaynağı. Hemen hemen her sektöre uyarlanabilir geliştirilebilir. Kurum veya işletmenizin hedef kitlesini ve gelecek planlarını göz önüne alarak; rakip analizi yaparak içerik üretilmeli. Analiz sonuçları ve beklentiler birleştirerek hangi sosyal ağda, nasıl bir dille, nasıl bir içerik stratejisi ilerlenmesi gerektiği kurgulanmalı, markaya özel sosyal medya kimliğini oluşturulmalı. Günlük haftalık raporlamalar ile gelişim süreci takip edilmeli.

Neden Video Sosyal Medya?

İzleyici sizi sürekli sosyal ağlardan takip eder. Sosyal ağlardaki paylaşımlarınız, kullandığınız dil, yayınladığınız içerik stratejisi, bunlar marka adına, kurum adına, işletme adına izleyici tarafında algı oluşturur. Video sosyal medya izleyiciyi o anı yaşatır. Günümüzde uzaktan iletişimin en yaygın ve etkili yöntemi video görüşmeler ise, işte insanları markanın üzerine çekmenin, dikkatleri üzerinizde tutmanın yöntemi de video sosyal medyadır. Tüm sektörlere göre uyarlanabilir.

Düğün & Nişan Özel Gün Filmi

Hayatımızın en önemli günlerinden biri de evliliğe adım attığımız gündür. Her filmin bir hikayesi olduğu gibi, düğünün de bir hikayesi vardır. Uzman elinde hazırlanmış bir düğün hikayesi filmi her izlediğinizde size o günü tekrar yaşatır.

Neden Düğün & Nişan Özel Gün Filmi?

Sevdiklerimizle birlikte geçirdiğimiz özel günler bizim için unutulmazdır. Bu özel günleri hikayesi olan 360 derece bir film nesillerce en kıymetli hatıralar olarak taşır.

Kişiselleştirilmiş Video – İzleyiciye Özel Video

İzleyiciye seslenirken kişisinin ismine veya ait olduğu kitleye hitaben hazırlanan videolara kişiselleştirilmiş video veya izleyiciye özel video denir. Kişiselleştirilmiş videolar sayesinde, her kişi farklı, kendisine özel bir video izlemektedir. Dale Carnagie,“Tüm dillerdeki en tatlı, en önemli kelime, ismimizdir.”demiş. İsmimizle hitap edildiğinde bir refleks olarak dikkatimizin büyük çoğunluğunu oraya yönlendiririz. Bu durum, mesaja etkin odaklanmayı sağlar. Ayrıca kişiye özel videonun yazılım ile birleşimi, sosyal medya kanalları, mail, sms, qr kodlu mektup gibi kısa zamanda en uygun maliyetle, istediğiniz şahıslara iletilebilir.

Neden Kişiselleştirilmiş Video?

Günümüzde en güçlü iletişim video yoluyla kuruluyor. İnsanlar her dakika özellikle, sürekli ellerinden düşürmedikleri akıllı telefonlar ile, mobil cihazlar ile videolar seyrediyor. Kişiye özel hitap, kişinin dikkatini çekiyor ve sıcak iletişim sağlıyor. İzleyici tüm videoları seyredip geçerken, kendisiyle ilgili olanı, kendine hitap edeni gördüğü, duyduğu anda tüm dikkatini videoya veriyor.

2D ve 3D Animasyon

Marka iletişiminin en etkili ve renkli yolarından biri, 2d ve 3d animasyon çalışmaları. Video iletişiminde animasyon çalışmalar tanıtım, ürün anlatımı ve eğitim gibi birçok alana uyarlanabilir. Karakter ve arka plan modellenmesiyle başlayan süreç, animasyon ( Hareket ), renklendirme v.b sonrası usta ellerden yayına çıkıyor.

Neden 2d ve 3d Animasyon?

Marka bilinirliğini arttırıyor. İzleyiciyi sıkmıyor. İmaj katıyor. Çekim olmadığı için, yeni dünya düzeninde resimlerin canlanmasıyla masa başında bitiyor. Potansiyel müşteriye hızlı erişiyor.

 

Menü