Kurumsal kimlik, bir markanın, işletmenin, kurumun sahip olduğu imajını, duruşunu karşıdakine nasıl yansıttığını içeren işaretlerin tamamıdır. Bir markanın hikayesinin, kompozisyonu kurumsal kimliğidir. Kurumsal kimlik tasarımı, başarılı oluşması için sadece uzman bir grafiker yeterli değildir. Kurumsal kimlik tasarımı, ekip işidir.

Logo tasarımı, marka renkleri, duyurular ve işletme tanıtımlarında logonun kullanım örneği, logo tasarımının farklı zeminlerde ve hizalarda kullanımı, yazı karakterlerinin belirlenmesi, logo yatay, dikey, sağ, sol gibi seçenekleri, sosyal medya hesapları için kapak tasarımları, marka sloganı ve motto metinleri belirlenmesi, marka kimliğinin hikayesi yazılması.

Vizyonu ve misyonu olan bir markanın temellerini atmak istiyorsanız doğru yerdesiniz.

Menü